نامگذارى زينب (س) از طرف خداوند

خرید بک لینک

نامگذارى زينب (س) از طرف خداوند:

هنگامى كه زينب (س ) متولد شد، مادرش حضرت زهرا (س ) او را نزد پدرش اميرالمؤمنين آورده و گفت:
اين نوزاد را نامگذارى كنيد.حضرت فرمود:
من از رسول خدا جلو نمى افتم.در اين ايام حضرت رسول اكرم در مسافرت بود. پس از مراجعت از سفر، اميرالمؤمنين على (ع) به آن حضرت عرض كرد: نامى را براى نوزاد انتخاب كنيد.رسول خدا (ص ) فرمود: من بر پروردگارم سبقت نمى گيرم. در اين هنگام جبرئيل فرود آمده و سلام خداوند را به پيامبر ابلاغ كرده و گفت: نام اين نوزاد را زينب بگذاريد! خداوند بزرگ اين نام را براى او بر برگزيده است. بعد مصايب و
مشكلاتى كه بر آن حضرت وارد خواهد شد را ، بازگو كرد.
پيامبر اكرم گريست و فرمود: هر كس بر اين دختر بگريد، همانند كسى است كه بر برادرانش حسن و حسين گريسته باشد.

فاطمه زهرا دل پيامبر، ص 854

هیئت قاسم ابن الحسن(ع) مسجد زینبیه سمنان...

ما را در سایت هیئت قاسم ابن الحسن(ع) مسجد زینبیه سمنان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: پنجشنبه 3 بهمن 1398 ساعت: 14:01

صفحه بندی